9 Eylül 2012 Pazar

böyle gençler oldukça sanırım korkmamalıyız

Arda Can Onay Ey RESUL..! Dün gece yatarken, açlıktan uyuyamadığın geldi aklıma, bende uyuyamadım... Ağladım... Sonra SABAH EZANI çınladı kulaklarımda...Ne de zor geldi yataktan kalkmak, buz gibi suyla ABDEST alıp NAMAZ kılmak... Bir kılsaydım, bir kılsaydım da yatsaydım artık... Namazımı alelacele eda ederken AÇLIK'tan oturarak namaz kılışın geldi aklıma, halime yandım.. NAMAZ bitmişti.. TESBİH çekmek zor geldi.. Nefs denen şeytan DUA'yı da çok gördü.. Ama "Kardeşlerime selam olsun" diyen yüreğin düştü aklıma.. Dualarına da bizi de katışın... Eğdim başımı, UTANDIM... Ağladım... "ÜMMETİM" diye seslenişin geldi kulağıma... Layık değilim dedim.... SUSTUM... Ağladım...! Başımı Eğdim ..Ağladım :'(

2 yorum:

  1. merhabalar
    ne güzel içten ifadeler
    sıcak yatağımızdan bile zor kalkarken ....
    çok utandım inanın
    ayrıca çok beğendim bloğunuzu
    benim de zaman zaman baya fazla sizi sıkan sorularım olabilir

    YanıtlaSil
  2. bende bu yazıyı facede gördüm ve beni çok etkiledi paylaşmak istedim.....istediğiniz zaman sorabilirsiniz bilgim dahilindeyse hemen cevap veririm ayrıca fikir alış verişide beni mutlu eder emin olun.....:)

    YanıtlaSil