9 Ekim 2012 Salı


ZİGON SEHPAYA PEÇETE TEKNİĞİ UYGULADIK...

Alt zemin beyaza boyandı,Üstüne Dr. Dilek hanım yaprak şablon uyguladı,alta  az miktarda dekopaj tutkalı sürdük peçeteyi üste koyduk, onun üstüne naylon koyduk...
Naylonun üstünden ıslak mendille geçerek peçeteyi yapıştırdık, ben yıllardır böyle yapıştırıyorum çok güzel oluyor, püf noktası tutkal fazla olmuyacak ,üste naylonla yapıştırdıktan vede peçete kuruduktan sonra tekrar az miktarda tutkal sürüyoruz, fırçamız kesinlikle kuru olacak..
Daha sonra dallar ve yapraklarla form verdik..
Dördü de benzer form, fakat çiçekler farklı oldu..

Yanına da dallar ekledik...
Günaydın iyi pazarlar..Dün derste bayağı kalabalıktık, Hem resim hem ahşap boyama çalıştık fotoğraf makina olmayınca fazla resim çekemedim...Dr Dilek hanıma dörtlü zigon yaptık, banada lazım ama bir türlü fırsat bulup yapamadım, derler ya terzi söküğünü dikemez diye...

2 yorum:

  1. Çooooook güzel olmuş ;)

    Bende uyguladım aynı şekilde çok hoş olmuş sizinki de !

    Çok sevgiledim ;)

    YanıtlaSil
  2. bu sehpayı ben yapmadım canım ama benimde uyguladıklarım var meral sanat evinden bir kare

    YanıtlaSil