14 Aralık 2013 Cumartesi

AHŞAPTA PEÇETE UYGULAMA


Ben Oymacılık üzerinde tohumlar, bal, baharat, tatlı depolama için iki kutu bir ana sınıfı mevcut. Boşluklar kontrplak kullanılır. Kalite çok iyi, çok ön çalışma değildi.Yani gruntuem!
d
Astar kurur bizi kapsar edelim iken. Onlar su leke boya.
Şimdi beyaz akrilik boya ara ışık bizim kutuları shkureniem boyamak için. Kutusunun içine sadece yanak işlenmemiş kalacaktır.
Bahar temalı peçeteler seçtim - zaten çiçekler, parlak renkler istiyorum, kokuyor! Bir bardak altlığı peçete çok başarılı oldu - biri sadece dört motifi! Ve Karahindiba - küçük güneş, ilk misafirler!
Cut motifler boyut bizim kutuları ve yapıştırma yöntemiyle hazırlanıyor yan duvarlar.
Kullandığım Bu yapıştırıcı seçenekleri.
Ayrıca, tutkal ve su dosyası gerekir. Mendil yapıştırma için ben normal bir dosyayı kullanın - hafifçe fazla suyun drene parmaklarını, düzeltmek, bol ıslatma suyu yüz aşağı bir peçete üzerine koydu.

Parçasına bir dosya aktarma, presler, havayı dışarı atmak dosyasını silin. Herhangi bir aşırı kumaş peçeteler silin.

Tutkal bez tutkal pişirilir. Düzgünce baskı olmadan kenarlara merkezinde.

2 tarafta peçete yapıştırma, tasarruf , bizim kutu çünkü Ben ıslak nedenleri zarar korkuyorum. Bizim karahindiba kadar bize bildirin!



Bu sekansta ve devam - aynı kutunun iki tarafı, daha sonra 2 taraf - diğer. Hala ıslak tarafı zarar vermemek için!
Onlara bitmiş bir görünüm vermek için - tutkal kuruduğunda, köpük parçasının üzerine patine almak, daha doğrusu, onların izmaritlerini bizim korobochi "sostarivayut" kağıt ve iyi bir bit üzerinde gölgeli.
Oh, ben zaten bir özenli izleyici var!

Caps da biraz patina işleyecek.

Kuru ve patina için tutkal verin. Tüm akrilik mat vernik (I Tikkurila kullanabilirsiniz) kapsar. Ben akşam geri kalanı hayran ve ben Pazar boşuna değildi sevindim ve benim evde bahar çiçekler var!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder