10 Ağustos 2014 Pazar

dekopajjj uygulama

Proje Adım Adım: opal Karaf kırık ve yaldız
Son seminer ... tatilinden önce altın varak ve kırık ile dekore edecek kız, bu güzel durultucu olduğunu opalesque ! Bu kırık yüzey bize donuk, kırık, porselen hissi verir ve bizim cam sürahi ile mükemmel uyum sağlar. Biz herhangi bir hazırlık yapmadan akrilik boya cam yüzey üzerinde doğrudan çalışmak kullanmayın çünkü, temiz sağladı.
Malzemeler ihtiyacınız olacaktır vardır: cam sürahi , desen kağıdı, Oymacılık tutkal ,altın varak için tutkal , altın yaprak pul , 2. Adım opalesque kırık , Umbra patine ,vernik , fırçalar.
Haydi adım iş adım görelim.

Adım 1: yumuşatmak için birkaç saniye süre ile suya eden kağıt deseni batırın.

2 Adım: Bizim kağıt için tutkal ile su geçmek olduğu gibi Oymacılık bizim desen sopa olacak noktaya.
Adım 3: su desenini kaldırın ve mutfak kağıt üzerinde dinlenmek aşırı su kurtulmak için.
Adım 4: tutkal pas Oymacılık kağıdın geri.
Adım 5: dokunaklı yüzeyi ve kağıt üzerinde bizim tutkal geçmek.
Adım 6:   Biz altın yaprak ve kuru ve yapışkan hale bekleyen tutkal bazı noktaları pas.
 

Adım 7: Sonra, bir fırça ile, yapıştırıcı ve sopa ile harcanan noktaları bulmak için, yüzeyi altın yaprak pul yayıldı.
                              
Adım 8: Eğer krakelarisma başlayacak altın varak ile tamamladığınızda. Biz geçmekAdım hafifçe yumuşak, temiz ve geniş fırça ile tek ve iyice kurumasını bekleyin. Sütlü saydam anlamına nereden olduğu, kuru ve sonraki adıma geçmek için hazırdır.
Adım 9: uygula Adım temiz, kuru bir fırça ile 2nd. Kuru ve çatlak kristal oluşturmak için bekleyen streç sonra.
                    
Adım 10: kuru çatlaklar yapardı zaman ama şeffaf olduğu için sadece çok yakından bakma. Biz patina "doldurma" seçin. Bir fırça ile stok yayıldı.
 

Adım 11: Sonra bir kağıt havlu ile fazla küfü silin ve nihayet, her zaman olduğu gibi bizim iş üzerinde sır ve biz hazırız!
Adım 11: Sonra bir kağıt havlu ile fazla küfü silin ve nihayet, her zaman olduğu gibi bizim iş üzerinde sır ve biz hazırız!


http://magiadecomagia.blogspot.com.tr/2014/08/blog-post.html?spref=fb

2 yorum:

  1. Mavi zemin üzerinde yazılar okunmuyor. Kaldirebilirseniz iyi okur. Simdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saniye hanım benim o konuda yapabileceğim bir şey o şekilde yayın yapılmış

      Sil